Bakalland edukuje w szkołach

październik 1, 2015 przez

Bakalland edukuje w szkołach

Wraz z nowym rokiem szkolnym, obok tematów dotyczących „wyprawki dla ucznia”, w głowach wielu rodziców pojawiają się pytania związane z codziennym przygotowaniem wartościowych posiłków dla swoich pociech. Jak skomponować pożywne i smaczne drugie śniadanie do szkoły? Jakie składniki są niezbędne do codziennej nauki dziecka? Z pomocą przychodzi Bakalland, który przy wsparciu ambasadorki marki, Katarzyny Bujakiewicz, od września prowadzi kampanię edukacyjną wśród najmłodszych.

Aby przybliżyć świat najwyższej jakości bakalii, marka Bakalland obdarowała ponad 300 szkół w całej Polsce bakaliowymi mapami świata, na których obok rozmieszczenia największych plantacji znajdują się również ciekawostki na temat uprawy tych owoców i orzechów. Obok działań edukacyjnych ogłoszono? konkurs plastyczny dla klas IV-VI szkół podstawowych, pt. Twoja magiczna bakaliowa kraina. Nagrodą w konkursie dla zwycięskiej drużyny są warsztaty kulinarne z Andrzejem Polanem – słynnym kucharzem oraz Katarzyną Bujakiewicz – aktorką i ambasadorką marki Bakalland. Konkurs trwa do 31 października 2015 roku.

W ramach kampanii w jednej z warszawskich szkół zorganizowana zostanie również lekcja pokazowa promująca zdrowe nawyki żywieniowe. Specjalnie zaproszeni Eksperci zaprezentują propozycje pożywnego menu dla każdego ucznia, natomiast Kasia Bujakiewicz przybliży świat bakaliowych plantacji przy pomocy swoich pamiątek z podróży w postaci malowniczych zdjęć i filmów.

„Celem kampanii edukacyjnej Bakalland jest przede wszystkim budowanie świadomości dzieci oraz ich rodziców w zakresie włączania do diety naturalnych produktów, pełnych witamin i minerałów. W tematykę zrównoważonej diety bardzo dobrze wpisują się bakalie, które są nie tylko smacznym dodatkiem do ciast, ale również doskonale sprawdzają się jako samodzielna przekąska do szkoły lub dodatek do ulubionej sałatki” – tłumaczy Anna Sambor, Dyrektor Marketingu marki Bakalland.

Działania edukacyjne marki Bakalland w szkołach spójne są ze zmianami w ustawie o sklepikach szkolnych. Zgodnie z nowymi rozporządzeniami w ofercie sklepików szkolnych mogą znaleźć się m.in.: daktyle, migdały, orzechy: nerkowca, włoskie i laskowe czy pestki dyni lub słonecznika. Produkty Bakalland doskonale wpisują się więc w nowe wymogi żywieniowe. Bakalie stanowią bowiem znakomite uzupełnienie drugiego śniadania z racji na ich wyśmienity smak oraz wartości odżywcze.

Kampania obejmuje ponad 300 szkół i trwać będzie do końca listopada 2015 roku.

Powiązane posty

Podziel się

Zostaw wiadomość

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.